Höst suck!

Nu märks det att det börjar bli höst även om det är varmt ute. Det blåser mycket och det märktes när jag var i tyskland. Jag var där med Manda, Sandra och Katta. Katta fick maginfluensan på sista kvällen av semesterna och är hemma ifrån skolan nu. Min morron började super sugigt, jag bräka med mamma och Sandra håll på att gjora mig sen. Sedan blev det bråk och hon kallade mig fitta. det var min morgon det.
Nu med hösten så betyder det varma kläder och kallt ute. Men det betyder också fler besök på espresso house. 
Igår var jag super irriterad också för att då fickvi veta att det är skolfoto på tisdag. De kunde inte ha sagt det tidigare. Men även hände det en annan stor händelse. Vi som hade idrott andra passet väntadepå bussen i över 1 timme!!!! Desutom den bussen som vi fick åka tillbacka med körde förbi oss en gången när vi hade väntat en timme. Sedan när vi kom tillbacka till skolan så gick Per med oss till matan för att kolla om det fanns någon mat kvar men det gjorde det inte. Jag tror att det var gymnasie eleverna som åt upp den maten för att vi får alltid ta lite eftersom de kommer efter oss och då räcker tydligen inte alltid maten till oss. Sedan var allt skolan kunde erbjuda oss till lunch var frukt, mackor, fil och yoggi. Det kallar inte jag Lunch. Sedan sa vi att vi kunde gå ner på stan och äta. ta med kvitton och så kunde skolan betala det men det gick inte heller bra. Vi fick en halv timme på oss att vara borta vilket är lite till lunch rast. Sedan när jag kom ner till MC så lyssnade hon i kassa inte helt på vad jag beställde men jag hann säga till innan något hände. Hon blev irriterad på mig och tyckte det var mitt fel vilket det inte var eftersom hon inte lyssnade. Det var nog inte min bästa dag men busschaffören på  linje 220 tack för att jag fick åka graits. Det var bra för då kom jag tillbacka till skolan fort. Så jag kom i alla fall i tid.
Nu är jag trött och ska på dykningen efter skolan. Det var ingen god lunch i skolan så jag antar att jag får fixa frukt hemma innan jag sticker iväg. På svenskan idag har det varit skit kul jag och Zara och Klara snacka typ engelska med indisk brytning. Skit kul. Jag hoppas dagen blir bra för just nu suger den nästan.

You know that you love me,
xoxo The Bitch And The Blondie<3


Kommentarer
Postat av: Nellan

När ska du lägga in ett nytt inläg?

2009-10-06 @ 16:24:51
Postat av: Anonym

Nytt inlägg, du kan inte säga att du är tillbaks och skriva ett långt inlägg och sen skita i det igen, du e inte tebax!!

2009-10-06 @ 17:49:04
URL: http://vittrapalandborgen.blogg.se/
Postat av: bebbe

SKRIV MERA ! :o

2009-10-09 @ 20:48:53
Postat av: Anonym

Hallå vart blir du av

2009-10-11 @ 13:22:56
Postat av: Anonym

äh men lägg av, har kollat varje dag efter nytt inlägg men slutat nu i några veckor o hoppats på nytt inlägg. Kollaar nu men va ser man?! Ett gammalt inlägg, det vill ja inte se igen, OKEJ?!

2009-10-16 @ 17:40:30
Postat av: Anonym

men sneeeeela, kan du inte lägga in lite nytt ?

saknar dej, vill se en massa kul som hänt i ditt liv juee ? ;)))<3333

2009-10-17 @ 00:05:01
Postat av: -

Nu har det gått för långt skriv ett nytt inlägg för fan det har ju hänt mycket i skolan, kom igen.

2009-10-19 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0