Höst! Suck

Nu e det snart höst igen men modet e på top. mycket stickat och päls är det som gäller. Just nu är jag skadad och går med en stor ful plastsko för att jag har skadat min hälsena. Nu så är även min IPhone spärrad så den går inte att använda men förhoppningsvis så låser den upp sig imorgon. Just nu e det rast och här sitter jag med, Molly, Emma, Sara, Fitore, Rebecca, Sofie, Amanda och Helin. Just nu e jag skit trött och längtar tills jag kan sätta på mig ett par jeans igen. Det jag längtar mest efter nu är att få gå på isen, dyka och shoppa. Jag hatar att inte kunna gå normalt. Men nu är det bara tre veckor kvar med skon och sedan är det rehabliterning  som gäller.

You know that you love me,
The Bitch And The Blondie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0