Romper - Att bryta ihop.

Igår kände jag att jag är nära på att göra det. Igår morse under en paus på isen blev jag sär behandlad och fick veta att några av tränarna i klubben inte vill att jag skulle komma på träning som då skulle varit idag(6/3 asså) för att de ville själva prata med huvudtränaren om "framtiden". Så jag som blev ledsen och mer irriterad (jag hade ont i halsen och var då inte på det bästa humöret) fick ta mig i kragen sen och gå ut på isen igen, för att sedan börja gråta lite så fort jag kom hem. Under dagen så vilade jag mig och blev på bättre humör. Under kvällen så såg jag Eat Prey & Love och var på strålande humör för en god natts sömn var på väg att sätta min telefon på laddning så såg jag att jag hade fått 2 sms från en person i styrelsen. Sms:en bestod av 2 viadrebofodrade sms som de 2 tränarna hade skickat till henne där det stod att ingen av de kunde komma i morgon. Det jag jag uppfattade av dessa sms:en var att då passade det bra för mig att komma i morgon eftersom att de andra 2 inte kunde komma. Tack så jävla mycket säger jag. Jag är just nu extremt trött på att bli sär behandlad  i denna klubben och att vissa bara vill ha mig där för att ingen annan kan vara där. Varför är det alltid jag som ska få smällarna och må så jävla kasst att jag ibland nästan inte orkar skolan och skjuter upp saker och ting? Jag är fan så jävla trött på allt detta och jag känner ibland att jag kommer att bryta ihop när som helst.
Min stora fråga lyder:

Varför jag?

The Bitch And The Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0