Musikalveckor<333333

Denna veckan har jag varit på nybörjarveckan(fast jag har gått där innan) Där träffade jag många trevliga tjejer som jag hoppas att jag träffar snart igen. Vi gjorde nummer från Cabaret(som jag var en av dansarna i. Jag var Frenzy) High School Musical(som jag hade solo i) och Hairspray(som jag inte var med i) och den lilla gruppen gjorde trollkaren från oz och sound of music. Nu ska det va fortsättar veckan som börjar på måndag och jag berättar mer om det då.


You Know That You Love Me,

The Bitch And The Blondie<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: hehehe, ja!! olga var bäääst :D

2009-08-03 @ 18:28:33
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/
Postat av: The Bitch And The Blondie/ Natalie

Nä det e Frenzy

2009-08-06 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0