Tre Dagar<333

Torsdag: var jag först på musikalträning. Sen gick jag en halvtimme tidigare för att åka till Lund är jag köpte en konståkningsdräkt. Den e så perfekt. Sedan körde pappa ner mig till Mezo där tjejerna från nybörjr kursen var där för de hade först varit på laserdome och sen gick jag, Alexandra, Filippa, Jessica, Julia och Matilda till pressbyrån och köpte glass. Sandra tappade sin glass så hon fick låna pengar av mig och sen dansade jag Filippa Sandra och Jessica på secen i parken.

Fredag: var det premiär för vår musikal och det gick super. Jessie, Mollie och Anna var och tittade på oss. Sedan följde Jag och Alexandra med Jessie och Mollie till Bella. Där badade vi och hade lite vattenkrig. Satt även i bubbelpoolen och tog en massa bilder med undervattens kameran. Sedan stack vi till ICA Borgen och köpte kakor, läsk och fryst kladkaka som vi åt på nån lekplats på tågaborg som hette lekplats 18. Konstigt namn. Jessie SMSa Andreas från dykningen från min mobil men vi fick inget svar.

Lördag: Idag har jag först uppträtt på gatufestivalen twice. Mellan uppträdena så fikade några av oss på Espresso House. Hon som tog betalt glömde så in min macka men jag brydde mig inte. Sen nu på kvällen så har Monica och hennes man och barn varit här. Det blev inte mycket paus med de barnen:D

Dessa tre dagarna är något att komma ihåg och de har varit perfekta.<3333

You know that you love me,
The Bitch And The Blondie<3

Kommentarer
Postat av: Mollie

Haha, då fick du ju gratis macka :)

2009-08-09 @ 10:23:31
URL: http://molliesdiary.blogg.se/
Postat av: The Bitch And The Blondie/Natalie

japp jag har tur:D

2009-08-09 @ 20:57:47
URL: http://thebitchandtheblondie.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter skit kul, hade oxå velat kolla på dina uppträdanden

2009-08-09 @ 21:22:43
Postat av: bebbe

du har ett bra minne ;o

låter kul iaf :)

förutom musikal, att du orkar ;o?

och tommy hilfinger e böööööööööög ;))))

pusspåre :D<3

2009-08-10 @ 03:10:41
Postat av: BEBBE WEM ANNARS? :0

HEJ NATALIE JAG SAKNAR DEJ& TYCKER DU SKA GÖRA FLERA INLÄGG ! <3

2009-08-17 @ 14:57:59
Postat av: Anonym

Jag instämmer, tycker du ska göra fler inlägg :D

2009-08-20 @ 19:35:55
URL: http://myegnablogg.blogg.se/
Postat av: BEBBEEEE !

Precis :DDDDD

miiiiiss u !

2009-08-22 @ 15:42:43
Postat av: REBECCA

MEN GAAAAAAAAAAD LÄGG UPP MER HALLÅ SAKNAR DEJ?!

2009-08-26 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0