15!<3

Sorry att jag inte skrivit tidigare med har inte haft tid.
Men i måndags så fyllde jag 15 och här är en lista på vad jag fick:

  • ett par Paul Frank solglasögon
  • en klänning
  • parfym DKNY be delicuse fresh blossom
  • pengar
  • en Tommy Hilfiger väska
  • Mohammed Alis skiva(han är en dansk sångare)
  • gitarr hero till DS två spel
  • en Oilily väska

Imon så ska jag tubdyka och på söndag e det rodd träning. Måndag ska jag oh mamma köpa nya jeans till mig och på tisdag vi jag, mamma, sandra, monica oh henns döttrar och kanske Sandras kompisar till Malmö.

You know that you love me,
The Biych And The Blondie<3


Kommentarer
Postat av: bebbe

jag saknar dej, ;/ <33

2009-07-05 @ 21:04:59
Postat av: The Bitch And The Blondie/ Natalie

Dig med<33

2009-07-08 @ 15:45:00
Postat av: bebbe

btw grattis :D

2009-07-09 @ 01:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0