Alla i vattnet!!

Igår välte Amanda för första  gången. Tommy lurade henne med lite hjälp av mig. Även Mateus välte för första gången och jag fick på förmiddagen hoppa i vattnet för att hjälpa Amanda in med Fyren(min båt). Innan frukosten igår så puttade Alexandra i Tommy i vattnet (han teg om det). Även några badade igår och det gjorde inte jag. Jag tyckte det var för kallt. Jag bakade muffins och rodde bara en gång för jag fick jätte ont i svanskottan(som jag har problem med) Annars var det bra.

Ni vet att ni älskar mig,
The Bitch And The Blondie<3


Kommentarer
Postat av: Granath

Äntligen skriver du något :P

2009-06-07 @ 21:02:00
URL: http://sgranaths.blogg.se/
Postat av: becca

jag håller med, äntligen!!!

2009-06-07 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0