Now im back<3

Sorry att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft tid eller lust.
Skolan har börjat och det är både bra och dåligt. Här är en lista på bra saker.

  • Nya som tillhör vårt gäng: Hilda, Katta, Alexandra och Emma.
  • Vi är lediga idag.
  • Livet är som vanligt igen.
  • Man går oftare till espresso house

Det som är dåligt är vissa personer som man har fått med i sin klass(jag nämner inga namn).

Idag ska det hände en del saker. Jag och Becca ska intervjua vår nya skolchef/Rektor. Jag ska baka hos Manda och hjälpa henne städa gardroben. Sen ska jag på stan med de bästa. Jag behöver nya skor. Jag ska ävenm ta hand om tvätten nu på morgonen men det tar inte så lång tid.
Under tiden som jag inte har bloggat så har jag varit i tyskland igen. I Lübeck denna gången. Där köpte jag lite kläder, spel och en hel låda hello kitty tuggummi. Jag har varit på fest i Mandas stuga tillsammans med Ada, Hilda, Katta och Sandra. Vi tog skit snygga bilder men sen stuka Sandra foten så vi kunde inte ta fler bilder.

You know that you love me,
The Bitch And The Blondie<3


Kommentarer
Postat av: You know that you love me the hottie and the nottie

Bra att du börjat blogga igen :D har saknat dig <333

2009-09-02 @ 09:46:37
Postat av: The Bitch And The Blondie/ Natalie

Du borde ha en egen, miss u 2<3

2009-09-02 @ 11:29:37
Postat av: You know that you love me none and nothing

Jag vet vilka perssoner som du inte vill nämna :P

2009-09-02 @ 14:22:52
Postat av: The Bitch And The Blondie/ Natalie

irrterande personer. Du vet vilka

2009-09-04 @ 22:52:52
Postat av: Lollo, Isa

E inte vi med i ert bantgäng! ?? nä vi skoja men vf e vi inte med erajävlar!

2009-10-07 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0