M is for Music

Här är lite musiktopplistor med låtar jag älskar:

Bästa musikvideorna:
1. Micheal Jackson - Thriller
2. Lady Gaga - Paparazzi
3. Paramore - Brick By Boring Brick
4. Lady Gaga - Bad Romance
5. Black Eyed Peas - Imma be Rockning That Body

Bästa sångerna just nu:
1. Airplanes -  B.o.B feat Hayley Williams from Paramore
2. Can´t be Tamed - Miley Cyrus
3. Crush And Burn - Erik Grönwall
4. Your Love Is My Drug - Ke$ha
5. My Way - Alien Beat Club
6. Without You - Hinder
7. Dangerous - Alien Beat Club
8. Oxygen - Alien Beat Club
9. Black And Gold - Sam Sparro
10. Lady Gaga - Dance In The Dark







Idag var jag i Malmö med Alexandra, Zara och Andreas. Vi shoppade lite och hade det bra. Idag tog jag även av min tandställning och imorgon får jag min lösa tandställning. Imorgon så är det även min födelsedag så jag hoppas att det blir en bra dag det med.

You know that you love me,
xoxo The Bitch And The Blondie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0