Beslut

Att stå inför vissa beslut är svårare än andra. Att överväga de bland de vägar man kan välja för att välja den vägen som blir bäst för en. Jag står inför ett just nu. Jag måste gå vidare på ett eller annat sätt, jag måste välja det som kommer göra minst ont och göra att jag mår bättre efteråt. Antingen är att sluta och aldrig komma tillbaka men sakna något som jag älskar eller så stannar jag och får göra det jag älskar med risk att börja må dåligt igen och hamna på samma ruta som nu? Vilket väljer man? Man kan må lika dåligt i båda vägarna men bara en väg gör att jag får fortsätta åka. Verkar det lätt att välja? För det tycker inte jag.
You know that you love me,
The Bitch And The Blondie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0